Contact Eon – Relatii clienti – Deranjamente E.ON

EON, este un furnizor integrat de electricitate, gaze naturale şi soluții energetice prezent in Romania deservind in prezent nenumarati clienti din tara noastra. Analizam modul de contact EON si modalitatea prin care poti semnala deranjamente la Eon Romania.

E.ON Energie România SA a fost creată prin fuziunea companiilor de gaze naturale şi energie electrică E.ON Gaz România şi E.ON Moldova Furnizare, iar lansarea sa marchează apariţia serviciilor integrate în domeniul furnizării de energie în România.

Contact Eon – deranjamente si sesizari

Pentru a intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la EON avem la dispozitie mai multe modalitati exemplificate pe scurt punctat in cele ce urmeaza:

  1. contact EON prin telefon la serviciul de call center disponibil in cadrul companiei;
  2. contact EON prin email sau din aplicatia mobila;
  3. Poti intra in legatura cu EON si online pe adresa de email aferenta clientilor EON.
  4. Contact EON pe chat live – sistem automatizat.

Contact departament Relatii cu clientii EON

Serviciul Call Center EON este disponibil non stop pentru informații sold, facturi și prețuri, confirmare plată preaviz și info despre reconectări.

  • Telefon de contact EON265 200 366 sau  0265 200 900

Atentie pentru a intra in direct cu un operator EON o poți face de luni până vineri între orele 8-20.

Contact E.ON direct pe chat LIVE

Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop și singur poți să:

  • transmiți indexul autocitit
  • afli cât ai de plată
  • confirmi plata unui preaviz
  • afli răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre energie
  • sau intri în legătură cu un consultant E.ON, de luni până vineri între orele 8-20.
  • Atentie serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline

Serviciul Deranjamente EON

Prin serviciul deranjamente EON se pot depune sesizari daca apar probleme in furnizarea energiei electrice sau a gazelor naturale.

Urgente energie electricaderanjamente EON  telefon contact operator – 0800 800 929

Unrgente si situatii de urgenta Gaze naturale – Contact telefonic EON – 0800 800 928

Situatii in care anuntam serviciul deranjamente EON

  1. lipsa alimentare cu energie electrica;
  2. fluctuatii intensitate energie electrica la locul de consum;
  3. avarii in reteua de energie electrica E.ON
  4. simti miros de gaz sau identifici o situatie critica la instalatia de gaze naturale apeleaza de urgenta numarul de telefon EON gratuit pentru a semnala deranjamente la gaze naturale E.ON.

Din cadrul comunitatii de clienti EON Romania am identificat cele mai populare intrebari in randul clientilor Eon.

deranjamente eon

Cum poti evita o factura de regularizare la EON

Prin transmiterea lunară a indexului autocitit, vei fi facturat exact cât ai consumat în perioada anterioară și astfel poți evita facturile mari de regularizare ori estimările mari.

Dacă nu dorești să transmiți autocitirea indexului contor, poţi să îţi modifici cantităţile de energie facturate lună de lună, aducându-le cât mai aproape de consumul tău, prin modificarea convenției de consum – anexă la contractul tău de furnizare, în cel mai apropiat magazin E.ON sau online în contul tău E.ON Myline.

Fiecare loc de consum are alocat un interval de 7 zile calendaristice în care poți transmite indexul, înaintea datei de emitere a facturii. Acest interval îți apare pe factura de consum și în contul E.ON Myline.

Te mai poate interesa noua aplicatie Hidroelectrica disponibila online in curand

Ce insemana codul de client, cod de consum si cod de incasare ?

  • Codul de client este format din 10 cifre, începe cu cifra 
  • Codul de încasare este format din 10 cifre, începe cu cifra 2 sau 9 pentru contractele E.ON Duo

ambele sunt disponibile pe prima pagină a facturii de consum, în chenarul roșu din dreapta sus.

  • Codul locului de consum este format din 10 cifre, începe cu cifra 5 și este disponibil pe pagina a doua a facturii de consum, în dreapta sus.

Departamentul de relatii cu clientii de la E.ON are in vedere solutionarea tuturor solicitarilor dvs legate de facturile E.ON, preavize si deranjamente E.ON. Cautati sa apelati serviciul de relatii cu clientii de le Eon in timpul programului de lucru exemplificat ceva mai sus in cadrul articolului nostru.

Plata facturilor la banciele partenere E.ON se poate face completand codul de incasare si numarul facturii. Poți plăti doar cu cardul, la ATM-urile din rețeaua băncilor partenere:

  • BRD
  • Unicredit

Reamintim pentru plata la ATM este necesar să completezi codul de încasare, numărul facturii și suma de plată.

Poti plati factura EON direct de la automatele bancare ale băncilor partenere:

  • BRD (cu card sau cash)
  • BCR (cu cash)
  • BT (cu card)
  • Unicredit Bank (cu card sau cash)

Termenul de plată al facturilor de consum EON este de 30 de zile, de la data emiterii. În funcție de oferta pe care ai contractat-o, acesta poate fi și de 15 zile.

Informatii suplimentare regasiti si pe site-ul oficial: eon.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Transmitere index Hidroelectrica – Trimite index online

Cum si cand poti sa transmiti indexul la Hidroelectrica....

Contact Sodexo Romania

Sodexo Pass România ofera beneficii extra-salariale care au rolul...

Coduri de eroare pentru centrala Ariston

Care sunt cele mai frecvente coduri de eroare la...

Modalitate de contact eMAG suport clienti

Care este modalitatea de contact eMag pentru informatii despre...

Contact DIGi RCS-RDS Relatii cu clientii

Contact servicii DIGI Cum intri in contact cu cei de...

Aplicatie Hidroelectrica pentru clientii casnici

Aplicatia Hidroelectrica pentru clientii companiei se afla in acest...