Care este modalitatea de contact eMag pentru informatii despre comenzi sau retur pentru produsele comandate prin site-ul emag.ro
Intrucat eMag reprezinta cel mai mare magazin online din Romania ce ofera nenumarate produse din toate domeniile de la electrocasnice la mobilier sau produse de infrumusetare, este necesar sa vedem modul de contact eMag pentru asistenta live in cazul unor probleme.
Contact eMag Relatii clienti
In prezent pentru a putea intra in contact cu un operator este necesar sa ai un cont activ la eMag iar interactiunea cu un operator uman se poate face trecand prin niste etape complet automatizate menite sa ofere raspunsul la intrebarile tale.
Concret pentru serviciul de relatii cu clientii de la eMag avem la dispozitie urmatoarele modalitati de contact eMAG:
- Te loghezi in cont si intri pe chat-ul eMag direct din cont;
- Poti trimite o cerere de retur prin formularul de retur dsiponibil la rubrica contact eMag – vezi formular
- Telefon eMag call center – suspendat.
- Descopera centrul de suport eMAG contact clienti
Serviciul de call center de la eMag a fost inlocuit cu solutia chatbot solutie adoptata de tot mai multi comercianti si site-uri online.
Se poate intra in contact cu un operator eMag prin sistemul de chat insa pentru acest lucru a trebui sa bifati anumite raspunsuri la solicitarile mentionate pe chat.
eMAG contact pe chat LIVE
Exemplu chat eMag – Atentie cel mai simplu mod de interatiune este atunci cand sunteti legat in contul dvs de client astfel se va identifica mai usor produsele sau cererea dvs.
Emag contact service Depanero
Depanero este partenerul autorizat EMAG pentru situatiile in care anumite produse au nevoie de service. Pentru a lua legatura cu cei de la Depanero avem la dispozitie urmatoarele metode de contact:
- Depanero (partener de service autorizat eMAG)
- Telefon contact: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
- E-mail: contact-service@depanero.ro
- Reclamatii si sesizari service: sesizari@depanero.ro
- Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.
Cand intri in contact cu eMag
In urmatoarele situatii este necesar sa apelam la serviciul de relatii cu clientii de la eMag:
- informatii despre comanda plasat pe site;
- retur sau fisa de service la eMag;
- probleme legate de plati servicii sau produse prin platforma emag.ro;
- informatii si probleme semnalate la eMag Genius;
- alte solicitari.
Garantie produse eMAG
Pentru a trimite un produs la Garantie iti recomandam sa urmaresti pasii urmatori:
- Poti trimite in service produsele vandute de eMAG completand formularul de reparatie produs. Pentru a trimite in service produsele vandute de partenerii eMAG Marketplace, urmeaza pasii afisati in paginile dedicate acestora.
- Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il trimiti in service are certificat de garantie electronic (oferit de Depanero), pe care il gasesti in sectiunea Garantiile mele din contul tau de client si in emailul pe care l-ai primit la finalizarea comenzii. Apoi completeaza formularul de reparatie produs de mai jos.
- Daca in sectiunea Garantiile mele produsul figureaza avand certificat de garantie tiparit (care a venit in cutie, impreuna cu produsul), oferit de catre producator, contacteaza unul dintre service-urile autorizate specificate in el pentru a beneficia de repararea produsului.
Livrarea produselor de mari dimensiuni la eMAG
Taxa de livrare pentru produse de mari dimensiuni se aplică în funcție de volumul acestora, indiferent de valoarea comenzii. Categoriile considerate fiind de mari dimensiuni sunt:
- Aparate frigorifice încorporabile / standard;
- Mașini de spălat vase încorporabile / standard;
- Masini de spălat rufe încorporabile / standard;
- Aragazuri;
- Cuptoare încorporabile;
- Plite încorporabile / standard
- Hote încorporabile / standard;
- Cuptoare cu microunde încorporabile / standard;
- Uscătoare de rufe;
- Aparate de aer condiționat;
- Espressoare încorporabile;
- Centrale termice;
- Canapele și fotolii;
- Alte produse de dimensiuni mari.
Ai primit un produs defect de la eMag ?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maximum 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact.
In momentul de fata modalitatea de contact Emag prin apel telefonic la serviciul de asistenta call center este indisponibila conform cu site-ul oficial.
Daca inca nu stiai, eMAG este o companie care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală, produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme, mobila si produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii, jucarii.
Pentru mai multe detalii poti urmarii site-ul oficial emag.ro
Iti recomandam sa urmaresti ghidul nostru online despre modul de contact Digi Romania atunci cand ai nevoie sa intri in contact cu un operator pentru asistenta si suport clienti.